Saat Kaç

2 Şubat 2010 Salı

Hayatıma Hayat Katan Kitaplar..

Tekrar Merhaba,

Kitap Kurduyumben blogspot sahibine, banada blogumda hayatıma hayat katan kitapları paylaşma fikrini getirdiği için huzurlarınızda teşekkür etmek isterim..

Evet , ben de hayatımda okuyup da unutamadığım, ya da okuyup da boşa geçen zamana yandığım kitapları artık sizlerle paylaşmaya karar verdim. Yayınlanan yazılarla sizlerden bir kişiye biraz katkım olursa ne mutlu bana..

Keyfedeğer şeylerle kalmanız dileğiyle....

2 yorum:

öykü dedi ki...

Sanırım yenı basladınız blog yazmaya
Hosgeldınız dıyorum..
Bu yazınızı cok sevdım..Okdugunuz kıtaplar hakkındakı dusuncelerınızı paylasmanız cok guzel olacak
Sımdıden teşekkurler..

YAŞAR dedi ki...

İyi akşamlar. Evet blog dünyasına yeni girdim. Yorumunuzu bile ancak fark edebildim. Bu durum için kusura bakmayın. Zİyaretiniz için tekrar teşekkür ederim.